Miközben a TikTok-on a 25.000 követő felé vesszük az irány, és partnereim is hihetetlen sikereket érnek el rajta, valami csak nem hagyott nyugodni. És ez a jó öreg YouTube.
Mert miközben a YouTube jól láthatóan küzd a fejére nőtt versenytárssal, ami jól látható abból, hogy elindította a YouTube Shorts-ot a TikTok megtámadására, mégis megvannak azok az előnyei, amikkel a TikTok nem rendelkezik.
Így kísérleti jelleggel új YouTube csatornákat indítunk, amik közül a Napindító Terasz Live az első. És, hogy mi a titok? December 6-án a Nagy Pénztermelő TikTok Műhelyen részletes elemzést fogok csinálni arról, hogy hogyan érdemes a két videó csatornát (TikTok és a YouTube) párhuzamosan működtetni.
S, ha netalán ebből a Napindító Terasz Live valamelyikében elkotyognék valamit… hát az könnyen előfordulhat. �
Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó
#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz