Nagyon érdekes a Márkaépítés szemüvegén keresztül megvizsgálni az Egyesült Államokból induló és hazánkban megtalálható gyorsétterem láncok Image-ét. (Image: egy másik emberről, termékről stb. bennünk kialakult szubjektív kép.)
Nos, talán furcsán hangzik, de az USA-ban a Mc Donald's image-e a legtöbb ember számára a "gyerekvilág"-ot jelenti, a bohóccal, a Happy Meal menüvel. A Starbucks pedig egy a gyorsétterem láncok közül…
Bizony… egy hely, ahol meg tudjuk enni a hideg vagy meleg szendvicsünket egy jó kávéval.
A Starbucks 50 országban van jelen, több mint 16.858 kávézójával… és talán mindenhol mást jelent az emberek számára…
És hogyan változott meg az eredeti image magyarországon? A Mc Donalds-et sokan akár egy üzleti tárgyalásra alkalmas menő helynek érzik, míg a Starbucks-ot egy prémium kávézónak.
Érdekes dolog branding, a márkaépítés, és ahogy látjuk, a kialakított image országonként akár eltérő is lehet…
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés és Tartalomgyártás Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás
A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses Napindító Tanácsadó Videó nyilvános melléklete.
A konkrét tanácsokért kérd a tanácsadó videó sorozatot privát üzenetben messengeren, amit minden hétköznap reggel 8:00-ig küldünk el számodra.
A Videó Tanácsadás díja: 12.000.- + ÁFA Ft/hó vagy egy összegben 120.000.- Ft + ÁFA/év.