Lázár CSaba Blogja

img_4884.JPG
Egy oldal azoknak akik érdeklődnek a Márkaépítés iránt, és akik márkát szeretnének építeni cégük, termékük nevéből vagy akár saját személyes nevükből vagy szeretnék egyszerűen növelni szeretnék bevételeiket.
További információ: http://lazarcsaba.hu/

Rabszolga Cégvezetők az őrület határán

2014.06.11. 14:05 Lázár CSaba

A vállalkozókkal eltöltött hosszú évek során azt figyeltem meg, azért dolgoznak reggeltől estig, mert eszükbe sem jut az, hogy lehetne másképp is. Lehetne sok szabadidő és lehetne jólét. Ám a gyakorlat az, hogy marad az őrület, a reggeltől estig munka és a soha el nem ért álmok...

Bogozzuk ki ezt egy kicsit. Egy cégben van két egymástól nagyon elhatárolt feladatkör:

1. A Tulajdonos

2. Az Ügyvezető.

Ez két külön dolog.

Nézzük először a Tulajdonost. A Tulajdonos tulajdonolja a céget, és a Márkanevet. Kitűzi a nagy célokat, és részesedést kap a cég nyereségéből, és a névhasználatból. Nem igazán érdekli, hogy mennyi munkát kell elvégezni a cégben. Alkalmaz egy menedzsmentet, melynek élén az Ügyvezető igazgató áll, alatta a vezetők. A tulajdonos kitűzi a célt, a menedzsment pedig végrehajtja. És mi történik, ha a menedzsment kudarcot vall? Lecserélik őket. Könyörtelenül. A Tulajdonos mit akar? Nagy céget akar, szabadidőt, jólétet

Lássuk az Ügyvezető igazgatót. Ő egy alkalmazott. A menedzsment feje. A feladata, hogy megvalósítsa a Tulajdonos által kitűzött célokat. Az Ügyvezető igazgató mit akar? Kezelhető problémákat, és stabil jól fizető állást.

Crazy.jpg

Cégvezetők az őrület határán
Kép forrása: scottcochrane.com

Ám hazánkban egy nagyon érdekes dolgot láthatunk. Az esetek túlnyomó többségében a Tulajdonos és az Ügyvezető igazgató ugyanaz a személy. Így aztán esténként a tulajdonos nagyot álmodik, másnap ugyanaz az ember, mint ügyvezető visszavesz az álomból, mert pofon vágja a valóság.

Ezért aztán a legritkább esetben épülnek fel Márkák Magyarországon. Miért? MERT A MÁRKAÉPÍTÉS A TULAJDONOS SZÍVÜGYE.

Az Ügyvezető igazgatót a működés érdekli.Így aztán hosszútávon megmarad a reggeltől estig tartó robot. És mi a bizonyíték? A balatoni kikötők tele vannak sok tízmillió értékű yachtokkal, amik cégtulajdonosok birtokában vannak. Ám "ugyanazt a testet használja"  az Ügyvezető igazgató is, így a Cégtulajdonos csak akkor jut le a hajójára, amikor az Ügyvezető igazgató szabadságra tud menni.Hogyan lehetne ezen változtatni? A FALCON AKADÉMIA - Márkaépítés Program a Cégtulajdonosokat tanítja arra, hogyan válasszák le magukat a cégükről. Ennek az útja a Márkaépítés.

Tehát a lecke: , "Építs te is Márkát vagy legyél TE a Márka!"

Ezt sajátítják el a FALCON AKADÉMIA - Márkaépítés Programjának résztvevői!

Olvasd el az "Építs Te is Márkát, vagy legégyél TE a Márka című könyvet!
Kattints IDE!



Harcostársi üdvözlettel a Rock Star fedélzetéről:

                                                                          Lázár CSaba
                                                                 Márkaépítés Specialista
                                                                üzleti tanácsadó és tréner

8600 Siófok Vitorlás kikötő
Internet: www,lazarcsaba.hu
E-mail: info@lazarcsaba.hu
Mobil: 30/664-28-17

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://markaepites.blog.hu/api/trackback/id/tr106295689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása