Miről is szól?... Miközben nagyon örülök, hogy újabb mérföldkövet hagytunk magunk mögött a TikTok-on, fontos egy dolgot leszögezni: minden közösségi médium használatának más és más célja kell legyen és van is.
A TikTok leginkább a jövőről szól, hiszen bár egyre több a 30 év feletti felhasználó, a fiatalok azért sokkal nagyobb számban vannak rajta jelen.
Írnám, hogy van jobb módszer a fiatal generáció felé való kommunikációnak, de meggyőződésem, hogy nincs.
Tehát ez egy befektetés a jövőbe. És, hogy a Facebook, az Instagram, a LinkedIn, a YouTube, a Spotify stb. mire való? December 7-én a FALCON AKADÉMIA - Márkaépítés Műhely - Internet Modulján erről lesz szó.
Nagyon sok szeretettel várunk élőben és online!
Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó
#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz