Azt hiszem mindannyian ismerjük azt a jelenséget, amikor valakinek előre kialakult pozitív vagy negatív véleménye van valamiről, amiről neki személyesen nincs saját tapasztalata.Ezt hívjuk ELŐÍTÉLETNEK.
Ennek az előítéletnek egy nagyon érdekes ága alakult ki az elmúlt évtizedek alatt, amit én Instant Előítéletnek, azaz azonnali előítéletnek neveztem el, amiben az Internet a főbűnös.
Mára sokaknál kialakult egy szokás: miszerint, ha valamiről meg szeretnénk tudni valamit, beírjuk a google keresőbe, elolvasunk néhány információt, majd az olvasottak alapján kialakítjuk a véleményünket. Mégpedig AZONNAL!
S mindezt úgy, hogy az ember ilyenkor nem vizsgálja meg közvetlenül azt a dolgot, amiről vagy akiről kialakítja a véleményt.
És ez azt gondolom nagyon veszélyes. De mire is? Arra a képességre, hogy az ember közvetlenül képes legyen megfigyelni és megtapasztalni valamit, és ezek alapján önálló döntést hozni.
Ám, ha mindennek valaki a tudatában van, hiszem, hogy képes ezt a csapdát elkerülni.
Lázár CSaba
Márkaépítés Specialista
Üzleti tanácsadó
#Reggeligondolat
#LázárCSaba #MárkaépítésMentorProgram #MárkaépítésMentorProgramTanácsadóVideóSorozat #Márkaépítés #Branding #Idézetek #FalconBrandingProgram #üzlet #vállalkozás #pénz #siker #kérdés #válasz