KINEK A KEZÉBEN ÉRTÉK?
Bizony ez nagy kérdés. Adj egy a vadonban élő bennszülöttnek egy Ferrarit, és ezt azonnal látni fogod, hogy mennyire értéktelen a számára.
Vagy adj egy kerékjavító spray-t egy út szélén defekt miatt veszteglő autósnak, és megfigyelheted, hogy mennyire értékes neki.
Mert mindenkinek pont annyira értékes egy termék vagy egy szolgáltatás, amennyire az a segítségére van, amennyire segíti őt a céljához vezető úton.
Nem az ad valami valaki számára nagy értéket, hogy milyen sokba került az előállítása, vagy mennyi a piaci értéke.
Ez így van a mi esetünkben is. Aki nem akar Márkát, Brandet építeni, nem akar nagy ismertségre szert tenni, annak a szolgáltatásaink értéktelenek. Aki viszont akarja mindezt, annak kincset ér.
Tehát ha úgy látod, hogy a terméked, a szolgáltatásod, a személyed vagy a segítséged értéktelen valaki számára, akkor nem érdemes letargiába esni.
Nézd meg inkább, hogy segíted-e vele az illetőt haladni a célja felé. És ha úgy találod, hogy nem, ne búsulj. Nem neki való. Menj tovább és keress olyan embereket, akiknek kincset érsz, mert a terméked vagy a szolgáltatásod segíti őt a céljaiban.
Lázár CSaba
Üzleti tanácsadó
Márkaépítés Specialista
Stabil pont - Biztos háttér - Naprakész profi támogatás
A fenti blog a mai, partnereink számára készített előfizetéses Napindító Tanácsadó Videó nyilvános melléklete.