Lázár CSaba Blogja

img_4884.JPG
Egy oldal azoknak akik érdeklődnek a Márkaépítés iránt, és akik márkát szeretnének építeni cégük, termékük nevéből vagy akár saját személyes nevükből vagy szeretnék egyszerűen növelni szeretnék bevételeiket.
További információ: http://lazarcsaba.hu/

Kritikák és vélemények az Alapító című filmről

2017.04.20. 21:35 Lázár CSaba

Mc Donald's. A Márka, a Brand ma egyet jelent a gyorsétteremmel és a hamburgerrel. Mindenképpen érdemes mindenkinek megnéznie a filmet, akár vállalkozó, akár nem, mert úgy mutatja be azok életét, akik Márkát építenek, ahogyan az más filmalkotásban soha nem látható.

az_alapito_screenshot_20170204105131_1_original_1150x645_cover.jpg

Talán mindenkinek van véleménye Ray Croc-ról, de egy biztos,
nélküle ma a Mc Donald's nem lenne az, ahogyan ma ismerjük.


Immár 26 éve tartok tréningeket és tanácsadást vállalkozóknak, cégtulajdonosoknak, és a legsikeresebbeknek van egy nagyon jól körülhatárolható tulajdonságuk. De mielőtt ezt a tulajdonságot leírnám, néhány szó a filmről.

Sok-sok kritika jelent meg róla, pozitív és negatív is. Viszont amiket én láttam azokat egyiket sem vállalkozók írták, és főleg nem olyanok, akik a Márkaépítést komolyan veszik. Miért fontos ez? Mert ezt a világot rajtuk kívül nem igazán érti az, aki soha nem csinálta, nem élt olyan emberek közelében, akik a nagy Márkákat felépítették.

Túlságosan is hozzá vannak a fogyasztók szokva ahhoz, hogy a nagy Márkák egyszerűen itt vannak körülöttünk. Vásárolják a nagy nevekkel ellátott termékeket és szolgáltatásokat, és talán sosem jut eszükbe, hogy ezek mögött a nevek mögött hihetetlen mennyiségű munka, és emberi áldozat áll. És egy ember, aki az egész Márkát álmodja.

Lehetne arról beszélni, hogy a film jó-e, vagy hogy a főhős pozitív vagy negatív személyiség-e, ám egy biztos: Ma Ray Croc nélkül a Mc Donald's névről talán nem is hallanánk.

A film nézése közben sokszor éreztem úgy magam, mint amit a hétköznapokban a munkám során érzek. Vállalkozók harca, akik mind-mind igyekeznek az álmaikat megvalósítani. És bizony ezek az álmok néha különbözőek. És melyik valósul meg? Kinek az álma válik valóra?

Jöjjön válaszként az a tulajdonság, amit megfigyeltem a legsikeresebb Márkaépítőknél, vállalkozóknál. A film elején és végén is többször elhangzik: Állhatatosság, és kitartás. Vak hit az álom megvalósulásában, és bármilyen nehézség vállalása, hogy az megvalósuljon.

Íme hát a csatatér, ahol a Márkák egymással csatáznak, élükön a tábornokok, a cégtulajdonosok, akik sokszor a fogyasztók előtt ismeretlenül vívják csapataikkal a csatákat és a háborúkat. A valóságban sokszor sokkal vadabbul, mint amit az Alapító című filmben láthattunk.

Mert a Branding, a Márkaépítés igazi stratégiai játék, sok-sok érzelemmel, és tudással, ahol nincs biztos győzelem és amit csak a legjobbak élnek túl.


Harcostársi üdvözlettel:

Lázár CSaba Mike
Márkaépítés és Értékesítési Specialista
Üzleti tanácsadó és tréner

Internet: www.lazarcsaba.com
E-mail: info@lazarcsaba.com
Mobil: 30/664-28-17 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://markaepites.blog.hu/api/trackback/id/tr1212441697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása